Tilleggstjenester

Jobbkretser tilbyr et utvalg av tilleggstjenester som den enkelt partner kan velge å benytte seg av. Innkjøpsavdelingen forhandler frem gode lokale og nasjonale rammeavtaler, som gir partnere lavere priser og skreddersydde løsninger.

Kontakt oss på support@jobbkretser.no for å få vite mer.

Jobbkretser AS og ABACON Økonomi AS samarbeider med formål om å tilby lønn- og regnskapstjenester til partnere. Ditt bemanningsselskap vil få regnskapstjenester til fast avtalt pris, ferdige skriftlige rutiner utarbeidet på basis av lang erfaring innenfor feltet, og effektivitet i forhold til integrasjon mellom systemene.

Skulle du noen ganger ønske at dere ikke hadde inngått avtale med akkurat den kunden, fordi dere ikke får oppgjøret? Dette kan vi hjelpe med. Vi kan nå tilby dere å kredittforsikre kunder, slik at dere står beskyttet mot tap dersom en kunde skulle få betalingsproblemer eller gå konkurs.

«Dette gjelder ikke oss, vi har aldri hatt problemer med å få betalt fra kundene våre», tenker dere kanskje. Men hva om det skulle skje noe uforutsett og dere plutselig står der og kunden ikke lenger kan gjøre opp for seg, går konkurs e.l.?

Jobbkretser har inngått en rammeavtale med Euler Hermes om kredittforsikring.

En god salgsprofil starter med et godt og tydelig markedsmateriell. Få hjelp av et anerkjent byrå til å lage logo, hjemmesider ol, slik at du skiller deg ut på riktig måte og gir det uttrykket du ønsker.

Valg av arbeidsklær og verneutstyr skal være med på å optimalisere og trygge medarbeiderne sin hverdag. Klær og utstyr skal ivareta både sikkerhet og design. Godt design av arbeidsklær innebærer, i tillegg til stil, riktig valg av materialer, tekniske løsninger, funksjonalitet og personlig sikkerhet.

Med hensyn til sikkerhet og inntrykk er gode arbeidsklær og profilert utstyr noe vi anbefaler på det sterkeste. Profesjonelt kledde medarbeidere er med på å underbygge arbeidsgivers profesjonalitet. Håndverkere fungerer som ambassadører og reklameplakater for bedriften.

Jobbkretser har etablert avtale med en ekstern leverandør om leveranser av et bredt sortiment med profesjonelt design, som kan tilpasses de fleste behov. Partnere hos Jobbkretser får ut av dette tilbud om innkjøp gjennom vår avtale med den gitte leverandøren.

Våre samarbeidspartnere tilbyr en rekke kurs og sertifiseringer med høy kvalitet. I mange bransjer er det behov for faglig påfyll etter noen år i arbeidslivet. Vi kan tilby mange ulike nettkurs, fagdager og stedlige kurs. Korte kurs eller lange kurs, brede temaer eller smale – her finner du et kurs for ethvert behov.

Dersom du trenger hjelp eller avlastning til å gjøre oppgaver som standardleveransen ikke dekker, kan vi hjelpe dere med blant annet: timelister, oppfølging av medarbeidere/kunder og mer.

Hvis du har behov for rådgivningstjenester som ikke er dekket av standardleveransen, kan vi bistå på flere områder. Våre eksperter kan bistå med kontraktsskriving, forberedelser og dokumentasjon til anbudsprosesser, arbeidsrett osv.

Ønsker du å møte kundene dine selv, men har ikke mulighet til å booke møtene på egen hånd, så hjelper vi deg. En god møtebooker legger grunnlaget for et lønnsomt salg. Samarbeid og innsikt skaper det gode samspillet mellom booking og det personlige møtet. La oss ta oss av innsalg, så tar du deg av kundemøtet.

Jobbkretser har lokale og nasjonale rammeavtaler med private bedrifter og offentlige instanser innen innleie og rekruttering. Ved å samarbeide med Jobbkretser, vil du få tilgang og mulighet til å levere på ferdigforhandle avtaler.

Design er et av de viktigste virkemidlene for å bygge identitet og synliggjøre en merkevare. Våre samarbeidspartnere har kreative og dyktige grafiske designere som kan hjelpe deg med akkurat dette. De hjelper deg fra idé til ferdig produkt, alt fra design av logo til komplett firmaprofil for din bedrift.

Salgscoaching fokuserer på å hjelpe selgere, salgssjefer og ledere til å utvikle de ferdighetene, kunnskapen og teknikkene som er med på å øke salget.

Med effektiv salgscoaching øker du sannsynligheten for å nå dine mål!

Vi hjelper deg med å registrere AS, opprette holdingselskap, momsregistrering, opprette bankkonto samt flere andre tjenester. Målet vårt er å gjøre det enklere for deg å sette i gang bedriften din så du heller kan bruke tiden din på det du er best på.

Du kan prospektere og hent ut e-post-, adresse- og ringelister via løsningen. Du har en rekke selekteringsmuligheter; slik som bransje, område, omsetning, vekst, antall ansatte med mer. Informasjonen er kvalitetssikret. Som kunde har du ubegrenset uttak av lister og informasjon. Verktøyet oppleves som svært brukervennlig og effektivt. På lik linje med at du kan hente ut dybdeinformasjon og e-post-, adresse- og ringelister på alle norske foretak, har du nå også muligheten til å gjøre det tilsvarende på alle svenske foretak.

Alt av nødvendig klientutstyr for at dine medarbeidere skal kunne utføre sine arbeidsoppgaver på en effektiv og god måte. Fra våre samarbeidspartnere får du alt fra smarttelefoner, nettbrett, bærbare og stasjonære PC-er og skjermer til personlige printere. Enkelt forklart: Alt en medarbeider trenger for å kunne utføre sine arbeidsoppgaver som er relatert til IKT.

Bedriftslån gir deg penger til å utvide virksomheten din. Søknaden er enkel og rask, og det er ingen skjulte avgifter. Når søknaden er godkjent, blir pengene utbetalt, slik at du umiddelbart kan investere i virksomheten din. Om det betyr økt beholdning, kjøp av nytt utstyr, flere ansatte, online markedsføring eller andre måter å forbedre virksomheten din på, er opp til deg.

Partnerprogram

Alle partnere blir deltager i Jobbkretser sitt partnerprogram. Programmet er designet for å gi en god, trygg og stabil opplæring og sikre et stabilt systemoppsett, oppfølging og videreutvikling av byrået og deres ansatte.